mei,ida och petra

idag vid 17:45 for jag till mewika och då började vi se på paranormal activiti 2 och sen kom petra. vid 18:30 fick vi skjuts utav mewikas mamma in till vännäsby för att titta på när killarna spelade match som sagt. jag tror de blev lika...? kommer inte ihåg :] okej..jag höll inte räkningen men aja. vid 20:15 ungefär...kom mewikas mamma och hämtade oss och vi hade hittat en mobil som låg kvar där vid gräsplanen så jag ringde från den mobilen till den personens mamma och då sa hon : ååh gud vad bra, har du hittat Gustavs mobil? så då senare kom den där gustav dit och då lämnade vi tillbaka den och sen for vi hem till mewika. alltså jag,mewika och petra. när vi kom till mewika fortsatte vi se klart filmen och guuud jag höll på kissa på mig...vid 21 for petra hem och jag for hem vid 21:30 typppp :) <3 saknar mewika gaaaaanska mycket..okej grymt mycket då!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback