Gustaf är min Idol

idag har jag klippt gräset i 1 och en halv timme. först var de jättebra väder men sen efter typ 40 min så började de spöregna och jag var i shorts och t-shirt men de var faktiskt jätteskönt väder ute. de var inte alls kallt. så jag fortsatte klippa gräsmattan och faktiskt hela gräsmattan fast jag bara skulle klippa en del av gräsmattan. (y) duktig flicka jag är ändå?! :] *host* blev inge fiskning idag..;// får väl göra de någon annan dag då!! sen så har jag bytt lakan och påslakan osv. och typ suttit vid datorn och fixat filmer.
sen så har jag även duschat ;D :* haha, nu sitter jag och ser gustaf på tv 4. asså ååh fatta hur söt han är :))))))) gustaf är min IDOL!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback