emmzii

idag så kunde jag inte vara med madde, eller ja..hon kunde inte vara med mig. hon skulle tvätta och massa så vi kunde inte fara till vännäby och gratta lilla marcus som fyller fjååårtizz today ;) han är najjzii. grattz brorzzan :)
istället så kom min saknade emma hit (YYY) fett länge sedan jag var med dig gummzi :) duärsöt. vi har varit ute och solat och badat i älven :)))))) vem var först i?!!!? jo jag, aha aha ahahah! :) emma, vare lite småkallt elr?;) sen så har vi ätit vattenmeloon, MUMS! vi blev sen jättesugen på jordgubbar så vi for och köpte jordgubbar,grädda och ljuschoklad och sen så smälte vi chokladen och doppade jordgubbar i den osv :) gott kan jag lova :D:D:D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback