dagen med madde och lycksele killarna

det som hände i söndags var att jag och madde for och kollade på lyckseles match och dom vann matchen och alltså vann dom B-finalen. grattis! och sen så följde vi med deras lag till skolan dom bodde på och där satt vi och snackade och sen följde vi med dom in till matsalen när dom skulle äta :) efter de så drog jag,felix och madde till ersboda för mohammed ville att vi skulle följa med dom men dom bara stack..men..sen så gick typ runt inne på coop och H&M och sånt. haha,inne på coop lekte vi typ kurragömma, jag och madde gömde oss för feliiix :) älskar vårat liv gryyymt mycket ;d diggar de stenhårt! sen så köpte vi glass och tog en buss in till stan, där åkte vi karusell..vi åkte break dance!! så gryymt skojsigt!<3 sen så gick jag och köpte en dricka och sen vid 17:30 gick bussen hem :/// :*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback