väntar pâ att Clara ska vakna

godmorgon. har varit vaken i en timme nu och jag vet inte vad jag ska göra. väntar pâ att clara ska vakna :) thihi. sâ jag sätter mig vid datorn och väntar..lalala lalala la. ja..vad ska jag säga? juste,igâr satt jag och lyssna pâ "fest hos mange" lâten och dà räknade jag ut att de var 52 (?,om jag inte minns fel?) mange i lâten, intressant?jagvet ;) men ja...som sagt kommer jag hem pâ tisdag och de här ska vi göra innan dess..iaf vad clara säger..<3

  • fredag - dâ chillar vi pâ stranden
  • lördag - dâ blir de fullt ös att shoppa
  • söndag - en till dag pâ stranden
  • mândag - shopping eller stranden
de kan ju bli ändringar pga vändret och sânt men..ja vi fâr se :)




vad ska ni göra i helgen?:)


forget you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback