syster

guud vad jag saknar dig syster.
assâ jag och denna fantastiska tjejen mewika var sâ himla tajta när
vi var smà. assâ helt otroligt jag vet? var med henne varje dag nästan.
sà ofta jag kunde. jag ât hos henne, for till hennes stuga, sov över,
fick smycken av hennes mamma, fick kläder av henne frân Thailand.
ja, assâ âh, älskade att vara med dig och de gör jag fortfarande
men du hittar nya vänner och jag med men du kommer alltid att vara
min syster och systrar hâller ihop livet ut. du kan förändra dig totalt..
supa?röka?klippa dig?flytta?skaffa andra kompisar?inte snacka med mig?
vad som helst..men jag kommer inte släppa dig och de vet du hur väl som helst!
men vi ska vara mer med varann och de har jag bestämt. haha . älskar dig bruden!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback