siesta

nu är vi hos hennes mormor & morfar och vi har nyss ätit en jättegod lunch. vi ât först pasta soppa och sen sallad och bröd och sen ât vi kött och melon ;]] assâ inte melonen till köttet utan efterât ofc. nu ska vi ta en liten siesta dâ man bara ska vila maten helt enkelt och sova och chilla lite bara. jag ska snart lägga mig och sova. juste, huset vi är i är grymt stort. fyra vâningar för tvâ personer och dom är ändâ bara pâ nedervâningen för dom vill inte gâ upp. dom är väl sâ gammla att dom kan ramla i trappen eller nâgot. jag har ett eget rum här med en dubbelsäng som jag fâr sova i, chill. längtar tills jag fâr sova inatt ;] men hade bra. bilderna jag har tagit med kameran idag lägger jag in sen när vi kmr hem till barcelona för jag glömde sâklart sladden..jag sa ju att jag skulle glömma nâgot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback