sandor /slash/ ida

nu har vi varit och badat och solat och läst vid sjön. jag och clara cyklade dit, de var 5 km dit och 5 km tillbaka , jobbigt i värmen att cykla dit ;] de var uppförsbackar för de mesta men när vi skulle hem sâ var de ju nedförsbackar sâ dâ gick de snabbt hem i allfall. jag hâller pâ att läsa "sandor /slash/ ida" jag har sett filmen sâ nu passar jag pâ att läsa boken ocksâ. köpte den i stockholm.
snart ska vi gâ och äta lunch och sen ska vi vila maten lite och sen bär de av till sjön igen. de är fortfarande sol osv sâ jag tror jag badar men jag är inte helt säker..;/ ;] ska i allfall ta med mig min bok och läsa och sola lite :) btw, har blivit lite brun :) och lite..rojo..röd. :) vi ses senare :) bara sâ ni vet sâ kommer jag logga in pâ skype och facebook mellan 20:00 & 22:00 :)<3 sâ om ni vill snacka sâ logga in dâ :) pâ skype heter jag idizzzz

hittade denna underbara lât pâ maaddess blogg :]]<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback