sämst humor jag och clara har vid datorn

nu blir de nog att gà och sova lite ;) grymt trött efter en varm,rolig och lâng dag. jag och clara har nyss skypat med min mamma ganska länge. haha älskar jag och claras humor ;] eller sâ är vi bara sâààâ trötta att vi inte fattar att de är världens sämsta skoj. :]] pretty sweet anyway:* i morgon ska vi upp där vid 9 I think och efter lunch beger vi oss hem mot barcelona. tar väl 3 timmar och 30 min kanske?;]] lâng waay , ska sova i bilen ocksâ..igen ;]<333333
I like you, you know who!<3

Kommentarer
Ida säger:

sv: Haha, tack så mycket :) Bra blogg du har, hur gammal är du?

2011-07-28 | 00:36:15
Bloggadress: http://justmyfashionshow.blogg.se/
madde! säger:

sv; okej gör så sötnos!<3

saknar dig grymt mycket, och JAG MÅSTE vara med dig på onsdag när du kommer hem, för på torsdag nån gång far vi bort med husvagnen igen och är borta över helgen typ:( så jag mååååste, asså helt allvarligt. <3

2011-07-28 | 00:46:35
Bloggadress: http://maaddess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback