naken väder

ni kanske ser att min blogg är lite cp..gammal header och allting...-.- men jag håller på med en ny fast den är inte klar. men jag vet inte om jag ska ha svart eller någon annan färg?????...men jag håller på med en svart..får väl byta om de inte blir bra??

än så länge har jag inte gjort så mycket..håller på att klippa gräset och fast nu gick jag in för jag ska göra korv m.bröd till jag och mammssii. det är grymt varmt ute..önskar att jag gick naken och klippte gräset fast de blir ju lite piiniit kanske??? och lite udda wtF?<.o men jag är iaf i bikini. hoppas på att man blir lite brunare nu innan man far till barcelona så man inte är en blekfis där mellan alla bruna..:/ :] ska gå och kolla till maten nu. cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback