my life as Ida



SENASTE:
1.Personen du tänkte på: hannes sjöström
2.Personen du pussade: hannes
3.Gången du grät: en vecka sen typ.
4.Pizzan du åt: kebadpizza
5.Gången du var i Göteborg: I fjol
6.Gången du var i Stockholm: förra sommarn!
7.Gången du duschade:
 igår (y)
8.Gången du sov: idag
9.Personen som såg dig gråta: madde

ANTINGEN ELLER:
10.Svart eller vitt: svart 
11.Hund eller katt:
 hund, eller i allafall en liten hund
12.Ut och festa eller hemma och mysa: hemma tror jag ;p
13.Tvspel eller datorspel: data
14.Singel eller upptagen: upptagen
15.Pussas eller kramas: pussas:)
16.Lunarstorm eller helgon eller Playahead: haha :) inge av de-
17.Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad lätt
18.Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise Hotel
19.Har du svart, blont eller brunt hår?: bloondt
20.Har du blåa ögon eller bruna: blå/gröna ;p
21.Choklad eller lakrits: 
Choklad !


ANTAL:
22.Personer du älskar: typ alla som jag känner, NÄSTAN..som kompis dock!!!!!
23.Personer du hatar:
 nått fåtal I thiiink.

24.Pojk-/flickvänner du haft/har: ehm,venne. håller inte koll.
25.Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: hehe, jadu..några stycken :)
26.Glassar du ätit på en dag:
 2
27.Nämn någonstans du vill åka till i sommar: london men jag ska till barcelona nästa onsdag tror jag de var.
28.Gånger du haft minnesluckor: haha såklart varje dag ;o
29.Gånger du varit hög: 
nu ska vi se här: 1+3-3+98+1-45+5-50+2-8+1-4+2-2-1 =...? så många gånger (Y)
30.Personer du saknar just nu: alla mina kompisar,
31.Gånger ditt hjärta brustit: 3 gånger

VEM:
32.Vill du kyssa nu:
 hemlis
33.Träffade du senast: AGNES!!<3
34.Sjöng du senast för: datan
35.Hade du senast en msn-konversation med: 
lillisaac ;)
36.Spelade du tvspel med senast:
 madde tror jag, minns ejjj ,o
37.Vill du ta med på en romantisk resa nu: MADDE;)

38.Vill du kasta en sten i huvudet på: alla idioter som är falska.

39.Förtjänar att dö: 
dumma personer..fyyypåer.
40.Är söt: Alla

VAD:
41.Gör dig glad:
 Mina kompisar! Min familj!
44.Gör dig ledsen: killen jag gillar som bara tror dåligt om mig.

43.Vill du helst göra nu: duscha i kallvatten
44.Önskar du att du slapp göra idag:
inget;p
45.Vill du ha nu:
 dricka!
46.Önskar du dig i födelsedagspresent: 55-200mm objektiv, bakgrund och blixt
47.Längtar du till: stockholm och barcelona
48.Tycker du om dina betyg: får inte betyg än, ska börja 8an efter sommarlovet
49.Något du ångrar: många saker
50.Är det bästa som hänt dig: min förra kille, mina kompisar och att jag fick en chans i livet.
51.Är klockan: 21:52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback