kommentar och svar om lilla pojken

sofie om lilla pojken skrämmer mig och sofie:
IDA! det finns ingen liten pojke.. apsolut ingen som drunknade i älven när han var 4 år nedanför vårt hur.. åh vad jag hatar att va ensam hemma.. har jag föresten sagt att jag och du är typ cp störda... om inte, då har jag sagt det. när det regnar blir det föresten ännu läskigare, för då vet jag inte om det kommer någon gående.. ja har öppnat dörren till källarn och tänt alla ljus där nere..hahah jag är världens tönt! :]
-
SOFIEEE! jo asså jag lovar, de finns de...a juste de hände ju..tragsikt. jag hatar att vara ensam också men jag skulle aldrig våga vara ensam hemma hos dig iaf. de är något läskigt med att vara hos er och jag lovar..de är inte eran familj. de är någon anna..;/  du är ingen tönt..de är sant. de var en liten pojke och de kommer alltid att vara en.
förlåt sofie..men lilla pojken är där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback