första natten i...spökhuset?

igâr kväll satt jag och skypade med mamma i ungefär en timme, grymt skojsigt. saknar dig mami. kommer hem pâ tisdag, jag trodde de var mândag men tisdag äre i allafall.

sen när jag skulle sova sâ gick de ganska bra att somna, hade lite svârt men de funkade. men sen sâ vaknade jag av att de lâter nâgot..hör dörrar som smälls igen och vinden och massa sâ jag blev skitskrajjj..jag försökte att somna om och inte tänka pâ de men de gick verkligen inte..jag tog pâ mig hörlurarna men jag hörde de ändâ. sen började jag tänka att de kan va ett spöke osv sâ dâ blev jag skitskraj sâ jag trodde jag skulle pissa pâ mig. men dà gick jag till claras rum och sa att jag inte kunde sova sâ dâ gick hon till mitt rum och sov med mig ;] ganska gulligt..hihi..anywaaay..sen pâ morgonen sâ sa maria (claras mamma) att de var en fönster som var öppet och en dörr sâ dâ hade de blivit korsdrag. men clara ska sova med mig inatt ocksâ ;] hihi.

Tumblr_low6q0tx9p1r010fmo1_400_large
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback