vad säger du...ska vi göra de?

hade sex och samlevnad idag också. asså de är ju elevens val de här. vi hade de i fredags,måndags,idag och för några veckor sedan hade vi de en gång. idag fick vi rita hur våran egna speciella kondom skulle se ut. jag gjorde en grön , ganska kort men med stor plats för ollonet. de var smak av lime. skulle ni köpt den ,killar/tjejer? haha.
sen så har vi snackat massa om p-piller och massa. vi såg även en kort film om typ när spermierna kommer in i livmodern osv osv, you know. slutade där vid 3 idag och då gick jag hem med musik i öronen, haha. när jag kom hem julstädade jag så nu ser de fint ut, ...i mitt rum i allafall ;]]


Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback