tv 4 var och filmade oss


idag var jag då hos madde och vi såg på "one day" en film som är ganska ny, den var ganska bra men vi såg typ nästan inge på den. haha, vi brottades i sängen och typ gjorde facerape på varandras facebook. haha fast de var typ bara jag som gjorde i hennes logg. men sen så åt vi polkagrisar. när jag kom hem så gjorde jag inte så mkt. for på träning klockan 17:00
idag klockan 19:15 på tv 4 var de filmning från våran klass. för idag när vi skulle få betyg kom tv 4 dit och filmade. dom valde våran klass utav alla skoler och klasser i hela västerbotten. så dom filmade dom från de när vi tog emot betygen och sånt. kan visa sen en bild på mina betyg men inte just nu :]]] juste, klockan 22:30 ikväll ska dom visa igen på tv 4 (yy) då kan ni ju checka vettjá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback