osminkad brud

Godmorgon. Mamma väckte mig idag vid kanske 11?låg kvar i sängen ett tag men nu är jag uppe. nu sitter jag och käkar frukost vid datorn för att jag ska se en film. jag ska se Sherlock Holmes för jag har inte sett den,alltså den första. Vill gärna se den innan ikväll då jag och emelie ska fara och se den andra filmen i Umeå. juste,hon kommer hit vid typ 13:15 för att hon ska följa med mig på begravningen.

idag är de den stora dagen då jag ska sjunga igen ;) hoppas de går lika bra, kanske ännu bättre den här gången,right?:)



söt osminkad brud osv osv..



Kommentarer
olivia säger:

söt bild!<3 tänkte bara säga gott nytt år för jag kmr nog inte va så social eller så imrn, så gott nytt år på dig!<3

2011-12-30 | 20:36:57
Bloggadress: http://oliviape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback