grädde i våra face

idag var jag då med emelie! yeyyyy. vi slutade där vid 13:15 idag. de blev en kort dag, jajamen, sjukt skönt att sluta tidigt för en gångs skull! när vi kom hem till mig såg vi då på 11.11.11 , sjukt bra skräckis..vi höll seriöst på att skita ihjäl oss en eller flera gånger. men den var bra. sen så attackerade vi varann i sängen och bah yeee random. vi lagade även maten men ja...emelie började kleta grädde i mitt face så jag gav tillbaka :) haha. klockan 19 for jag iväg på träningsmatch med damlaget mot p99. vi vann med 5-3 ;d nu är jag då hemme och ska duscha nu. har just gjort klart matte läxan som är tills i morgon,. hade bra puss!
xoxo ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback