gårdagen

börjar med att berätta om dagen igår :

jag emelie och linn for in till stan för att jag och emelie skulle på break dance. men sen så efter de for vi till en park där och tog kort. jag och linn tappade bort emelie och vi blev jätterädda för att vi typ klev på en pinne men vi trodde de var ngn som låg där osv osv. as creepy. sen så ser vi hur emelie ligger i mitten av parken på gräset. men de var mörkt så vi såg henne nästan inte, jag såg en mobil så jag förstod att de var hon :]] hihi.
vi fick skjuts av hennes mamma hem för hon var i stan så då skjutsade hon hem oss, då behövde vi alltså inte ta bussen hem. fast de är ganska trevligt att åka buss men vi tjänade ju pengar, hihi.
när jag kom hem så la jag mig i sängen och började plugga till engelska provet som vi hade idag men typ efter bara några minuter senare så somnade jag. haha fett sööt chey jao!;D




lägger in bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback