F = fail

fick reda på en hemsk grej idag på SO...
måste göra omprov. fick F i delen om första världskriget....
känner mig ju otroligt smart..?not. men de var svårt. fattar nada!
så de blir omprov....fuck.

på skolan idag förutom de så hade vi först mentortid och sen kemi och teknik. på kemin så gick vi igenom alkoholer och ja jag venne..sen på tekniken skulle vi först skriva på något papper vad man tyckte man själv hade för betyg och sen skulle man sätta betyg på sina kompisar. mellan A-F. till lunch idag blev de köttbullar och potatis. gick och åt med mewika. åååh på lördag far mewika iväg till Thailand..lyllo henne.men kommer såklart sakna henne enormt ju! juste sen på so gjorde jag och madde en tidning. men vi är inte klar. alla i klassen ska göra en tidning. det tar typ jättelång tid tyck då jag..sen kommer man typ inte på någon artikel!maaaaae...nu är jag hemma och vill ha MAT!


så sjukt snygg du är
viktor piepenburg


Kommentarer
Sofia - JULKALENDER! EN TÄVLING VARJE DAG FRAM TILL JULAFTON! säger:

bara bra :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback