dom första julklapparna nu då

är hemma nu och håller på att rensa datorn från massa onödiga bilder. dom tar sjukt stor plats så att datorn går hur jävulskt segt som helst ju. efter typ 10 minuter måste man starta om datorn för att den laggar..-.-' sjukt irriterande må jag säga. men i stan idag så köpte jag då julklappar, hihihihihi. men nu kom jag på att jag skulle köpa åt madde...får göra de senare!;D om vi nu skulle byta julklappar..får lov att checka läget med henne innan jag köper ngt;) vi satt på donken och drack en cola innan vi for. jag tänkte åka bussen med henne 16:15 men jag följde med mamma till iksu och kollade på när min brorsa spelade fotbolls match inomhus där mot holmsund. men madde tog bussen 16:15 för att hon skulle vara hemma innan dom åt mat. så ja,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback