vi sov i tält idag

ikväll har vi sooovit i...tält! ♥
..de var typ det roligaste men hemskaste jag har gjort i sommar ;] haha. nä men de gick faktiskt riktigt bra att sova där. de var lite kallt men de gick bra. de enda jag var rädd för var att de typ vara någon utanför..eller asså de lät som så iaf. sen hoppades jag bara på att de inte var några kryp där inne för då hade jag fått frispel. hon hade aldrig sovit i tält förut. men vi vaknade vid 11 och nu ser vi och tittar på 3an och massa andra kanaler. snart ska hon börja packa och jag ska börja städa och diska.

Kommentarer
erika säger:

sv: tack du! :D

fin bild här med :)

2011-08-19 | 16:41:41
Bloggadress: http://fotoenligterikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback