värt inlägg om ida och maddes idoler på disney channel

HÄR KOMMER ETT "VÄRT" INLÄGG..DE GILLAS RIGHT?:p

jag och madde är helt klart kär i tarzan, om han hade haft magrutor hade jag letat upp honom i djungeln och kidnappat honom, helt klart. men Jane hon ska dö..hon tror att hon är ngt..hon ska då inte få honom!! han är min och maddes så..adíos biaaatch JANE.
sen så vill jag även berätta attt hannah montana är ju helt klart vårat bästa program evvveeerhhh. vi är liksom hannah fan 4-ever liksom? helt galet . ska börja köpa hennes skivor och tröjor på henne och allt. jag och madde ska asså göra en låt om hur bra hon är. älskar hur hon rör sig på scenen och sjunger  "nobody´s perfect..." eller när hon står och sjunger "Everybodys watching me its never as easy as it seems to be a super super to be a super super girl" eller "I miss you..." asså detta är INGET SKÄMT , jag är 100% seriös...de är madde med eller hur madde??!!!!!??
hejdå, hannah fanS!!!<3333

så inget skämt...

eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback