bild tävling

Hej alla fototokiga där ute! Jag har en fototävling här på min blogg nu. Välj den bild du gillar mest (som du själv har tagit) och va med och tävla. Priset hade tänkt att vara en bok om hur man fotar men tyvärr har jag tappat bort den så de blir bara länkning om du har blogg. Ni som inte har blogg så kommer jag visa upp bilden på min blogg. Länkningen blir både i något inlägg + att du blir länkad i menyn i en månad.



Gör såhär för att tävla (du med blogg):
- Skapa ett nytt inlägg på din blogg där du lägger upp din bild du tävlar med. Om du vill kan du skriva en motivering till varför du valde just den bilden (absolut inget måste).
- Länka hit till tävlingen i ditt inlägg.
- Kommentera detta inlägget med att du är med och tävlar och länka till ditt bidrag.
- Hoppas sedan på det bästa ;)

Gör såhär för att tävla (du utan blogg):
- Skicka din bild i ett mail till mig på "[email protected]" (om du vill så får du skriva motivering).
- Skriv gärna ditt namn i mailet.
- Hoppas sedan på det bästa ;)

Regler:
- Det måste vara du som har tagit bilden.
- Bilden får vara redigerad.
- Max ett bidrag per tävlande :)

Du kan skicka in bidrag fram till den 1 september. Sedan kommer jag att välja ut ett antal finalister och utav dom finalisterna röstar ni fram vinnaren. Hur många finalister de det blir vet jag inte nu för det beror på hur många som är med och tävlar. 

Så skicka in ditt bidrag och lycka till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback