spakväll


har haft en sjukt rolig kväll! började med att jag och madde for och köpte ben & jerrys och choklad på ica. clara stannade hemma,hon hade lite feber. sen så åt vi alla de och såg på bad teacher. faktiskt mamma och pappa också. den går på bio nu så ni borde fara och se den! den var sjukt bra. sen så tog vi på oss ansiktsmask men clara ville inte utan hon ville se datemovie. jag och madde tog mycket bilder men jag orkar inte lägga ut alla nu..kanske senare eller så får ni några i några random inlägg! nu ska jag gå och lägga mig. ska upp 7:30 i morgon för 9:30 far vi till nolia. :) ska duscha på morgonen och sen fixa mig så jag behöver två timmar,ja. madde ska följa med ;D;D;D;D; seees! kom dit! PUSS!

Kommentarer
stina säger:

sv; tack för ditt tips! men jag tror ändå jag kommer köpa D5000, för jag vill kunna flytta runt på själva skärmen (om du förstår...) men tack igen för ditt tips! sjukt snällt! :)

2011-08-13 | 17:21:44
Bloggadress: http://stinaangelmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback