NOLIA MED MINA BÄÄÄZZTAA!!<3333

har varit på nolia idag med clara,madde,erik och ludvig för de mesta. vi träffade ludde och erik i skogen, jao! vi skulle träffa filiph men han skulle hem. de var läskigt för han typ såg mig hela tiden men jag såg inte honom. men tillslut såg jag honom så då skrek jag FILIPH!!! men vi träffades typ i 3 sek och sen drog han..;/ buhu. ist chillade vi läget med min tuffa lucceboooyyyy, lucas gyldén. han är min gosiga gubbe :]]] kraaamiiiizz ;d lucas tvingade mig att krama några personer som hade klätt ut mig, vet du hur rädd jag var men jag gjorde de :D:D::D:D:DD ångrara de inte :]] de var den bästa kramen jag har fått på länge..not.sen for vi och åt middag hos min mormor och efterrätt. sen såg vi elektra, de var en film som gick på 5an. gryymt bra!
PUSS!
lucaaaaaaaas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback