han är okej

angelica och emma kom till mig efter dom hade ätit och vi hade tänkt att börja se film då men då började vi titta på massa trailar på youtube osv osv..tillslut så såg vi bad teacher och åt glass men vi hann inte se klart hela filmen för att dom drog typ 20 i 9. haha. jag och emma busringde till hannes och axel och robin..axel tryckte upptaget..-.-...och robin la på...hannes var den enda som var helt OKEJ! hannes är OK stämplad ! har tagit en del ego pix med kameran på jag och emma. btw, fattar inte hur en person kan vara så beroende av min systemkamera! (emmaaaa)

Kommentarer
angelica säger:

Jag såg på film ni tog bara bilder juuu!! :O <3

2011-08-29 | 20:55:03
Anonym säger:

Jag såg på film ni tog bara bilder juuu!! :O <3

2011-08-29 | 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback