älskar att jag har normala kompisar

sofie och emelie har varit hos mig ikväll och vi har först dansat och sjungit till wii och sen gick vi ner till bastun vid älven och skulle starta den med eld men vi kunde inte få någon eld men clara kunde :) sen gick vi upp igen och tog på oss bikini och badade i älven :) haha de var faktiskt ganska varmt. clara badade inte för att hon håller på att bli lite förkyld. men jag,emelie och sofie badade sjuuukt mycket och hade grymt skoj! haha,mobbning mot sofie men ajaaaaa, ;) <3 efter de tog vi på oss varma kläder, själv tog jag på mig min one piece. yey. sen åt vi blåbärspaj och spelade kort. vi spelade bubblan och bluff. vid 22:15 kom sofies mamma och hämtade upp dom och efter de har jag och clara sett "den där mary" på kanal 4. nu ska vi sova och i morgon har jag fotbollsläger fast clara ska vara här hemma med min pappa och brorsa och baka bullar!! gött!
tur att jag har normala vänner...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback